Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlsíte s použitím souborů cookie. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

Co je to počátek

Autor materiálu: Miroslav Staněk

Materiál je vhodný pro předměty:

  • Fyzika

  • Chemie

  • Zeměpis

  • Biologie

  • Informatika

Materiál je určen pro technologie:

  • Pasco

  • SAM Labs

Popis materiálu

Popis činnosti


Žáci využijí své předchozí znalosti o znázorňování uspořádaných dvojic a aplikují je na způsob rozvržení LED pole 5×5.
Čas přípravy pro učitele: 10 min Čas potřebný pro činnost žáků: 40 min

 

Cíle:

  • Začlenění stávajícího kódu do původních programů.
  • Přenos znalostí o znázorňování uspořádaných dvojic z matematiky do počítačového programování.

Materiály a vybavení:

  • Systém shromažďování dat
  • //code.Node

Tipy pro učitele:

  • Možná bude nutné znovu žákům připomenout základní informace o znázorňování uspořádaných dvojic v matematice.
  • Žáci mohou při pohledu na přední část zařízení //code.Node prozkoumat mřížkové rozvržení LED pole 5×5. Příslušné skupiny uspořádaných dvojic jsou uvedeny. Žáci zde mohou vidět, že počáteční bod (0, 0) leží vlevo nahoře a bod (4, 4) vpravo dole.

Fotografie

Co je to počátek

Vytvořeno v projektu

Podklady ke stažení

Pro stažení dokumentů se prosím přihlašte. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se.

Zapomenuté jméno?

Kontaktujte nás

Hledáte inspiraci, technickou či metodickou pomoc? Uvítáte školení o renomovaných lektorů z řad učitelů? Neváhejte nás kontaktovat!

+420 222 312 451

Vyplňte prosím své jméno

Neplatný vstup

Neplatný vstup

Neplatný vstup

Vyplňte prosím svůj telefon

Vyplňte prosím správně svůj email

Zanechte nám prosím zprávu

* povinná položka

Neplatný vstup

Udělte prosím souhlas