STEAM - úvodní lekce 2

Autor materiálu: Mgr. Jakub Novotný

Materiál je vhodný pro předměty:

  • Fyzika

  • Chemie

  • Zeměpis

  • Biologie

  • Informatika

Materiál je určen pro technologie:

  • Pasco

  • SAM Labs

  • iRobot

  • RoboWunderkind

Popis materiálu

Druhá z úvodních lekcí provádí prostředím vizuálního programování SAM SPACE. Lekce se zaměřuje na kategorie vstupů, výstupů a chování.

Pomocí fyzických a softwarových bloků vytvoříte systém pro zapnutí světla a změnu barvy. V systému budete pracovat se softwarovými bloky "Porovnání" a "Počítadlo" pro automatizaci změny barvy světla.

Rozšiřující výzvy umožňují experimentovat s dalším nastavením a např. přidat do systému také "Zvukový přehrávač".

Screenshot 6

Fotografie

STEAM - úvodní lekce 2
STEAM - úvodní lekce 2

Podklady ke stažení

Pro stažení dokumentů se prosím přihlašte. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se.

Kontaktujte nás

Hledáte inspiraci, technickou či metodickou pomoc? Uvítáte školení o renomovaných lektorů z řad učitelů? Neváhejte nás kontaktovat!

+420 222 312 451

Vyplňte prosím své jméno

Neplatný vstup

Neplatný vstup

Neplatný vstup

Vyplňte prosím svůj telefon

Vyplňte prosím správně svůj email

Zanechte nám prosím zprávu

* povinná položka

Udělte prosím souhlas