Krokoměr

Autor materiálu: Miroslav Staněk

Materiál je vhodný pro předměty:

  • Fyzika

  • Chemie

  • Zeměpis

  • Biologie

  • Informatika

Materiál je určen pro technologie:

  • Pasco

  • SAM Labs

  • iRobot

  • RoboWunderkind

Popis materiálu

Popis činnosti: Žáci využijí senzor zrychlení ve vertikálním (osa y) nebo horizontálním (osa x) směru a uplatní znalosti o své vlastní chůzi za účelem vytvoření programu, který napodobuje krokoměr.

Čas přípravy pro učitele: 10 min
Čas potřebný pro činnost žáků: 45 min

Cíle:

  • Vytvoření jasně pojmenovaných proměnných, jež reprezentují různé typy dat, a provádění operací s jejich hodnotami.
  • Návrh programu, který obsahuje vnořené smyčky.
  • Vytvoření nového programu s využitím stávajícího programu.

Materiály a vybavení:

  • Systém shromažďování dat
  • //code.Node
  • Držák zařízení //code.Node s páskem

Tipy pro učitele:

  • Žáci možná budou potřebovat určité pokyny k počátečnímu vytvoření proměnných v programu.
  • V počítačovém programování slouží proměnné k ukládání informací.
  • Proměnné nám umožňují pojmenovat informace, aby je bylo možné v programu později použít nebo s nimi manipulovat.
  • Zdůrazněte, že názvy proměnných by měly být krátkým a rychlým připomenutím toho, co v programu reprezentují.

Fotografie

Krokoměr

Vytvořeno v projektu

Podklady ke stažení

Pro stažení dokumentů se prosím přihlašte. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se.

Kontaktujte nás

Hledáte inspiraci, technickou či metodickou pomoc? Uvítáte školení o renomovaných lektorů z řad učitelů? Neváhejte nás kontaktovat!

+420 222 312 451

Vyplňte prosím své jméno

Neplatný vstup

Neplatný vstup

Neplatný vstup

Vyplňte prosím svůj telefon

Vyplňte prosím správně svůj email

Zanechte nám prosím zprávu

* povinná položka

Udělte prosím souhlas